כיום, ניתן לבצע ניתוח השתלת קרנית פרטי ולסירוגין, ניתן לבצע את התהליך בבית חולים ציבורי. בדרך כלל, ניתוח השתלת קרנית בצורה פרטית מקנה לכם זמינות גבוהה יותר וכן גם זמן המתנה קצר יותר של קבלת תרומת הקרניות, זאת מאחר ומרפאות פרטיות בדרך כלל מייבאות קרניות השתלה מבנק קרניות הממוקם בחו"ל.

אז האם שווה לערוך השתלת קרנית באופן פרטי ואיך תדעו כמה הדבר אמור לעלות? על כך ועוד החלטנו להסביר לכם במהלך הכתבה הבאה.

השתלת קרנית מחיר – ממה זה מורכב ואיך זה עובד?

מחיר השתלת קרנית יכול להיות מורכב ממספר גורמים, כאשר העיקריים שבהם יהיו עלות הקרנית עצמה, התשלום למנתח שמבצע את ההליך וכן גם עלות השכרת חדר הניתוח במרכז הפרטי שבו תבצעו את תהליך ההשתלה.

בדרך כלל, עלות קרנית תהיה בין 5,000 ל-10,000 שקלים, זאת בעוד כי מדובר בתלות בדרישות הרקמה, כאשר רקמה שהיה צורך בהכנה מרובה עבורה תהיה עם עלות גבוהה יותר.

באשר לשכרו של המנתח שיבצע עבורכם את ההשתלה, חשוב לציין כי אין כלל אצבע או מספר ממוצע שכן, מדובר על תחום חופשי לחלוטין בו המחיר נתון לשיקולו של המנתח וכן גם של המרפאה בה בחרתם לערוך את הטיפול.

אולם, בדרך כלל המחיר ינוע בין 7,500 שקלים ל-20,000 שקלים, כאשר הדבר תלוי באיכות המרפאה שבחרתם, בזמינות התורים שלה וכן גם במוניטין שלה.

המתנה עבור השתלה פרטית

לאחר שהבנתם כל מה שצריך לדעת אודות מחיר השתלת קרנית פרטית, כעת נשאלת השאלה – מה לגבי זמינות תורים? האם באמת יותר משתלם מבחינת המתנה לערוך השתלת קרנית פרטית?

ובכן, זמינות הרקמות היא בהחלט גבוהה יותר כאשר מדובר על השתלה פרטית מאחר וכאמור, אלו נרכשות ישירות מבנק בחו"ל, זאת בנוסף להיותן מותאמות מראש לצרכיו של המטופל.

נוסף על כך, בעת עריכת השתלה פרטית תוכלו לבחור בעצמכם את המנתח שיטפל בכם וכך בעצם לוודא כי אתם מקבלים אדם מומחה בתחום שעונה על כל הדרישות שלכם – כך שתוכלו להיות רגועים בעת ביצוע התהליך.

לסיכום

ניתוח השתלת קרנית הוא ניתוח שאינו פשוט כלל, כאשר עוד מהשלב הראשוני יש צורך בהתמודדות עם זמני המתנה ארוכים שתלויים בקבלת תרומות קרנית. אולם, על ידי עריכת ניתוח השתלת קרנית פרטית ייתכן כי תוכלו ליהנות מזמינות גבוהה יותר של קרניות ועל כן, כדאי מאוד לשקול את האפשרות הזו.